Vanuit Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marieke Hulsbos - WaarBenJij.nu Vanuit Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marieke Hulsbos - WaarBenJij.nu

Vanuit Groningen

Blijf op de hoogte en volg Marieke

24 Juni 2014 | Nederland, Groningen

De laatste dagen in Groningen.. Gek! Maar wel fijn dat ik nog even tijd heb om vanalles te regelen want men, want komt er veel kijken bij een verre reis. Ik heb er in ieder geval een heleboel zin in, ik update zaterdag weer vanaf schiphol ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Verslag van mijn belevenissen in Joao Pessoa, Brazilie, in de twee maanden van mijn marketingstage. Voor iedereen die het leuk vindt om alle leuke, gekke, fantastische, rare of bijzondere dingen te lezen die ik tegenkom aan de andere kant van de wereld ;)

Actief sinds 24 Juni 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 4900

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Juni 2014 - 23 Augustus 2014

Stage in Joao Pessoa

Landen bezocht: